quinta-feira, janeiro 05, 2006

the asian prince

esse namoro anda me rendendo muitas pérolas da internet. mais uma vez, a ivy merece os créditos.
eu ainda não sei se isso é verdade mesmo (e eu acredito que não seja), mas se for, está num patamar antes só atingido pelo Daltony e pela Neisa Pantera.

vos apresento:
The Asian Prince

I am searching for a girlfriend. The picture on the left is me. Aren't I very sexy? I am a singer and I've sold many records. If you're looking for someone who has a stable life, I'm the one you're looking for!





o cara é um exemplo de vida! ele é um cantor tão sexy que tem até sua van do amor!
praticamente a versão asiática do prince com um toque a mais de charme!
e olha só: ele não só está disponível para mulheres como para homens também! vá em Possible Dates e veja quais são as Possible Princesses e os Possible Gay Men da lista dele!

algumas frases de (d)efeito:

I know how to have fun. They can feel my charisma.

[com a imagem da tela cheia de janelas do aol abertas]I'm so popular. Everyone wants to talk to me. My fans are always telling me they love me and asking how I get so many ladies. If you instant message me, I try very hard to talk to all my fans. Because I'm so good with my hands, I can keep up with about ten conversations at once. I'm only human, so when many many fans try to talk at once like in the picture, it's very difficult. Don't be heart broken if I don't respond, I love you all!

Nenhum comentário: